Koszty dostawy

 

Dostawa zamówionych towarów odbywa się przesyłką kurierską GLS.

Dokładne koszty dostawy podawane są zawsze po wrzuceniu towaru do "koszyka".

 

Koszt dostawy fototapet:

- 16zł (kurier GLS) - przy przedpłacie na konto sklepu

24zł (kurier GLS) - płatność przy odbiorze przesyłki.

 

 Zakupy o wartości powyżej 350zł wysyłamy gratis.

 

Przysyłki międzynarodowe

Zamówienia zagraniczne realizujemy na terenie Europy, po dokonaniu wpłaty na nasze konto.

Przykładowe koszty wysyłki kurierem GLS:

  • Niemcy 60 PLN

  • Dania, Holandia, Litwa,

    Austria, Węgry, Słowacja,  90 PLN

    Czechy

  • Szwecja, Wielka Brytania, Irlandia 120 PLN

 

 

Naszym Klientom wysyłamy wyłącznie pełnowartościowy towar, zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym w sposób wystarczający i uzgodniony z przewoźnikiem.

 

Mimo to zdarzają się przypadki uszkodzeń w transporcie wysyłanych przez nas przesyłek, skutkujące uszkodzeniem przesyłanych towarów, w związku z czym prosimy wszystkich naszych Klientów o bezwzględne przestrzeganie przedstawionej procedury odbioru przesyłek.

 

Poniższy sposób postępowania umożliwi nam skuteczną reklamację szkody u Przewoźnika, natomiast zaniechanie w procedurze, w szczególności podpisanie odbioru przesyłki bez jej dokładnego sprawdzenia w obecności kuriera, spowoduje że nie możemy zagwarantować Państwu uznania reklamacji.

 

 

 Procedura odbioru przesyłek:

 

I.  W chwili dostarczenia przesyłki należy:

  1) policzyć ilość przekazywanych paczek

  2) sprawdzić stan opakowań poszczególnych paczek

  3) podpisać odbiór

  4) otworzyć paczki i sprawdzić stan i ilość odbieranego towaru w obecności Kuriera

 

 

II. Jeżeli jakakolwiek paczka i/lub zawarty w niej towar jest uszkodzona należy zażądać od kuriera niezwłocznego spisania protokołu szkody odrębnego dla każdej paczki. Kurierzy zobowiązani są do posiadania formularzy protokołu i nie mogą odmówić jego spisania ani też proponować sporządzenia go w późniejszym terminie.

Przed podpisaniem protokołu należy uważnie przeczytać jego treść i upewnić się że wszystkie szkody są poprawnie opisane.

 

 

Spisany protokół prosimy  przesłać do nas drogą mailową w celu rozpoczęcia przez nas procedury reklamacyjnej u Przewoźnika.

 

Uszkodzoną paczkę wraz z  jej zawartością, opakowaniem oraz wszystkimi nalepkami informacyjnymi należy zachować do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel